Assalamualaikum!
Wujudnya blog ini bagi berkongsi pengalaman masing-masing atau pun maklumat terkini yang anda tahu tentang status syarikat PURim Global Sdn Bhd atau Rimboon. Sila nyatakan dalam ruangan komen di bawah ini.
Cuma buat masa ini, rasanya majoriti pelabur masih belum memperolehi cek bermula bulan September 2008.Mungkin yang bulan ogos 2008 pun belum dapat.
Dan ada juga yang gagal mendapat apa-apa cek sejak menyertai Rimboon.
Bagi Uncle, kalau ada info terkini, akan dimuatkan disini. Dan jika rakan-rakan rimboon yang ada maklumat untuk dinyatakan di sini, boleh juga diemailkan kepada uncle di pjuncle@gmail.com. Atau ada gambar yang boleh dikongsikan bersama. Yang penting kita sama-sama mengetahui apa status hak kita sebagai pelabur di Rimboon. Setelah banyak berita-berita tentang Rimboon, dan pihak pengurusan pun meminta bersabar dan terus bersabar. Dan juga tidak menjawab panggilan-panggilan pelabur.
Dan ada juga upline-upline yang agak marah apabila ditanya pasal cek bayaran tidak seperti sikap mula-mula hendak meminta pelabur-pelabur join Rimboon dengan muka yang manis dan lemah lembut. Bagi uncle itu lumrah, mungkin mereka ada tekanan tertentu dan juga rasa bersalah juga dengan dowline-downline mereka.
Wujudnya blog ini bagi berkongsi pengalaman masing-masing atau pun maklumat terkini yang anda tahu tentang status syarikat PURim Global Sdn Bhd atau Rimboon. Sila nyatakan dalam ruangan komen di bawah ini.
Cuma buat masa ini, rasanya majoriti pelabur masih belum memperolehi cek bermula bulan September 2008.Mungkin yang bulan ogos 2008 pun belum dapat.
Dan ada juga yang gagal mendapat apa-apa cek sejak menyertai Rimboon.
Bagi Uncle, kalau ada info terkini, akan dimuatkan disini. Dan jika rakan-rakan rimboon yang ada maklumat untuk dinyatakan di sini, boleh juga diemailkan kepada uncle di pjuncle@gmail.com. Atau ada gambar yang boleh dikongsikan bersama. Yang penting kita sama-sama mengetahui apa status hak kita sebagai pelabur di Rimboon. Setelah banyak berita-berita tentang Rimboon, dan pihak pengurusan pun meminta bersabar dan terus bersabar. Dan juga tidak menjawab panggilan-panggilan pelabur.
Dan ada juga upline-upline yang agak marah apabila ditanya pasal cek bayaran tidak seperti sikap mula-mula hendak meminta pelabur-pelabur join Rimboon dengan muka yang manis dan lemah lembut. Bagi uncle itu lumrah, mungkin mereka ada tekanan tertentu dan juga rasa bersalah juga dengan dowline-downline mereka.
1 comment:
satu platform untuk berdiskusi tentang isu tersebut telah saya siapkan di :http://rimboon.forumotion.net
Tujuan hanya satu..supaya semua kita yang tertipu ini bersatu dan tidak boleh berdiam diri. Kita harus menuntut hak kita.
Post a Comment